
Navštíveno 3435x


12.08.2014, 04:07 |
KFOR Čau všem :)
Chtěl bych si koupit ojeté auto a nevím moc jak vybrat :) Tak jestli by se tu nenašel nějaký odborník, který by mi řekl jeho názor například :) Ale na moji otázku a né na něco jiného :D Je to téma na dlouho :/ a chtěl bych aby auto mnělo při nejlepším tyhle vlastnosti:
Auto do 50 000 Kč
Spolehlivé
Lehké
Pohon zadních kol
Vzhled něco jako Mazda RX-7 nebo Toyota supra mk3.
Dobrá akcelerace a maximální rychlost.
Dobrý motor na Tuning například přidání Turba nebo nějaké vetší turbo popřípadě Twin turbo. Aniž by to nějak rapidně zkracovalo životnost motoru. To je část u které si nevím vůbec rady a každý asi chápe proč :D
Tu mazdu RX-7 bych možná i bral ale je tam Wankl rotační motor ale nevím jak si stojí s tuningem.
Jinak chtěl bych to auto časem celkově vitunit. Brzdy, Kola, nový podvozek, motor, spoiler a potom i interiér takže autohifi a td. :) Myslím, že kdybych sehnal auto za 50 000 Kč a vrazil do toho dalších 50 000 Kč se začátku tak by to nemuselo být zas tak špatné a časem tunit dál. A co se týče těch motorů tak to jsem nikde moc nenašel který je dobrý na co, nebo který co snese. Je to rozsáhlé téma bohužel.
Předem děkuji za rady a návrhy :)
Uf.. držím palce, ale IMHO koupit sportovní/semi-sportovní auto a myslet si, že peníze půjdou jen do "tuningu", je nereálná představa. U výkonných aut odchází postupně celá sestava od motoru po nápravy, navíc málokdo takové auto šetří, takže si dovolím říct, že za 50 tisíc to bude kasička na peníze, a to jak Mazda, tak Toya.
S omezeným rozpočtem bych sháněl ojeté trojkové kupátko BMW od nějakého srdcaře (od klubáka z BMW fora, z bazaru ani omylem) - nicméně rozhodně ne plnohodnotnou "M" řadu, opět s ohledem na nákladnost provozu. Díly jsou poměrně dostupné a na dnešní ceny levné. Ideálně 2.8 benzín, to jsou osvědčené držáky a pokud se vysype, engine swap se dá udělat do deseti tisíc i s výměnou. Takže já bych sáhl po 328.
Držím palce s výběrem.

12.08.2014, 12:11 |
KFOR Díky :) Stačilo by mi, aby motor vydržel. Nápravu a podvozek a td... to se určitě bude muset vymněnit, když tam jednou budu dávat třeba turbo protože bez toho to asi nepujde tak s tím počítám, že bych to auto nějak postupně skoro celé povimněnoval :D Ale nechci do něj cpát nový motor nebo něco takle moc složitého. Chtěl bych ať motor nemusím mněnit maximálně na něm nějaké úpravy nebo tak ale né celý :D a potom jet postupně díl po dílu. Ale jsem amatér a třeba to ani není možné. Je to téma na dlouho a chtěl bych ty důležité části rozebrat do detailu.
[ Link ] První na co jsem narazil a musím říct, Že nevypadá nejhůř i když vím, že jsi psal, ať se nekoukám do bazaru ale myslím to vzhledově, že není špatný ale spíš mi značka BMW není tam blízká nebo známá jako třeba za mazda ale rozhodně si o něm něco zjistím zas tak špatně nevypadá :D tak díky moc :) nevím třeba, kdybych koupil nějak mazdu třeba 323 nebo nisana prostě nějaké auto do 50 000 kč. Kolik bych do něj musel vrazi penez, abych z něj vyždímal třeba přes 200kW a aby se tim rapidně nezkracovala životnost motoru ale aby to ten motor ustál i s rezervou. Aby se dobře ovládal a tak. Jen výkon ovladatelnost brzdy a td... A vzhled bych do toho teď nepočítal to je věc jiná.
co koupit uz udelane auto co jede a pak jen udelat do toho co se ti bude libit? nejake to tvoje tuneni motoru neni o tom jen pridat turbo... ja bych si priplatil a koupil neco co je hotove

12.08.2014, 13:25 |
KFOR Jo vím, Že to není jen turbo :D aje je to asi pro něj vejvětší zmněna. No hotové... to může být uŽ hromada částí zničených a v hrozném stavu a já to třeba ani nepoznám. To bych to radši vše proŠtudoval a postupně kupoval a vymněnoval nové věci a aspoŇ o tom budu mít přehled.
no né že bych ti nerozuměl co bys rád, ale pokud nemáš prachy na servisáka a nebo si to nebudeš dělat všechno sám, tak to vidím jako velký průser, kdy prosereš prachy a užitek žádný ... :-/
a s tvými plány bych řekl, že je jedno v jakém stavu motor bude, protože ho časem stejně překopeš, takže proč ne rovnou něco levnýho s KO motorem a nechat postavit rovnou motor podle svých představ?
Kolik asi bude stat ta instalace turba? Respektive ta mapa k tomu. 20k? Protoze nahrat tam nejakou univerzalni, treba i dodavanou s prestavbovou sadou, mi neprijde jako idealni reseni... A upravovat to postupne? Ja nevim, ale kdyz sahnu na motor, tak zaroven s tim by to chtelo i udelat podvozek a brzdy - minimalne generalku.

12.08.2014, 18:27 |
KFOR Jo to chápu jako nejde dát tam turbo bez brzd nových a tak... ale můžu to jít opačně ze začátku brzdy podvozek a td... a auto připravit aby zvládlo turbo a tak a potom ho tam hodin například. Nebo myslím, že s 50 000Kč bych tam tubro určitě dostal ale nevím, jestli by se třeba do zbylích 30 tisíc sehnal podvozek brzdy a tak. A i kdyby ne tak to uděpám postupně a něco nejde to chápu. A vůbec nevím nic o tom jak postavit motor na míru :D To bude asi hodně nákladné a kdybych našel nějaký dobrý zachovalí motor rovnou s autem tak myslím, že by to mohlo stačit ale nevím který motor co snese no a kde se to dozvedět a tak. A něco bych mohl udělat sám to co bych zvládl a něco v servisu.
ve dvaceti už by mohl mět :o)
turbo tam ide dat,bez brzd a tak.
ale skus pochopit,že negdo to s tym turbem mosí naučit běhat,a to rozběhání mosí negdo zaplatit,to bude ten zakopaný pes.
KFOR> mírně z tebe tuším, že máš potenciálně našlápnuto na cestu stylem "něco koupím a pak to začnu zlepšovat" :)
Nic proti ní, ale je to VELMI drahá cesta s velkým otazníkem co se výsledků týče. Ono může totiž být propastný rozdíl zvyšovat výkon u jednotlivých typů motoru - některý motor jde RELATIVNĚ snadno, u jiného může nastat dominový efekt, kdy se zastavíš po investici hravě převyšující kupní / prodejní cenu auta, a pořád to bude šunka s unaveným podvozkem... Pozjišťoval bych si přesné motorizace aut, které tě lákají a zároveň hledal na netu, jak a co s tím kdo dělal, aby zvýšil výkon.
Jenže tak jako tak... zvýšíš výkon, otázka co ventily, co šály, klika, ložiska, spojka.. jak to rozumně uchladit... nevím, jestli bych chtěl objevovat za mé peníze dávno prošlápnutou cestu :)